Training to develop students’ potential in the Faculty of Management Science, Academic Year 64

Training to develop students’ potential in the Faculty of Management Science, Academic Year 64

การเรียนการสอน

อบรมพัฒนาศักยภาพนักศึกษาคณะวิทยาการจัดการ ปีการศึกษา 64

#อบรมฟรี จ้าาาาา
          หัวข้อ มีให้เลือก ดังนี้ 1. English for Business Managenment in Digital Transformation ERA. 2. ความรู้เบื้องต้นเกี่ยวกับการออกแบบโดย Photoshop เพื่อการสื่อสารทางธุรกิจในยุคดิจิทัล รอบการอบรม 6 รอบ 12, 19, 26-27 ก.พ. 65 และ 12-13 มี.ค. 65 เวลา 09.00 – 12.00 น. รับรอบละ 50 ท่าน นะ สมัครโดยสแกน หรือ ได้ที่ https://forms.gle/jheLZUnF4veNVCHM9 หมายเหตุ – นักศึกษาสนใจสมัครอบรมสามารถเลือกอบรมได้คนละ 1 หัวข้อ (คนละ 1 หัวข้อเท่านั้น) ผู้เข้าอบรมจะได้รับ ประกาศณียบัตร จากทางคณะ – สำหรับนักศึกษาที่จะออกฝึกประสบการณ์วิชาชีพ สามารถนำประกาศณียบัตรใช้เป็นหลักฐานผ่านการอบรมที่ฝ่ายฝึกประสบการณ์วิชาชีพ คณะวิทยาการจัดการ สมัครได้ที่ https://forms.gle/jheLZUnF4veNVCHM9

Training to develop students’ potential in the Faculty of Management Science, Academic Year 64

#Free training
          Topics are available as follows: 1. English for Business Management in Digital Transformation ERA. 2. Basic knowledge of Photoshop design for business communication in the digital era. Training session 6 rounds 12, 19, 26-27 Feb. . 65 and 12-13 Mar. 65 from 9:00 a.m. – 12:00 p.m. Accepting 50 people per round. Apply by scanning or at https://forms.gle/jheLZUnF4veNVCHM9 Note – Students interested in applying for the training can choose to train 1 topic per person (only 1 topic per person). Certificate from the Faculty – For students who are going to practice their professional experience. The certificate can be used as evidence through the training at the Professional Experience Department. Faculty of Management Sciences apply at https://forms.gle/jheLZUnF4veNVCHM9

 

 

             

ที่มา : https://www.facebook.com/FMSactivities/photos/a.1811570409063650/3068488046705207/

Source : https://www.facebook.com/FMSactivities/photos/a.1811570409063650/3068488046705207/



ใส่ความเห็น

อีเมลของคุณจะไม่แสดงให้คนอื่นเห็น ช่องข้อมูลจำเป็นถูกทำเครื่องหมาย *